Monday, December 16, 2013

Καλημέρα Μαρία καλώς ήλθες στην παρέα μας! Θα ήθελα να μου πεις το εξής: Καταχωρήσεις στο φύλλο 1 απ


Καλημέρα στο Forum! Πραγματικά εκπληκτική δουλειά!!! Μπράβο σας! Λοιπόν, έχω ένα Excel, 2 φύλλα με ακριβώς ίδιες καταχωρήσεις.(Καταχώρηση πορείας Παραγγελειών για την ακρίβεια) Αυτό που θέλω είναι όταν συμπληρώνω κάτι στο Φύλλο 1 να συμπληρώνεται αυτόματα και στο φύλλο 2. Είναι εφικτό κάτι τέτοιο;
Καλημέρα Μαρία καλώς ήλθες στην παρέα μας! Θα ήθελα να μου πεις το εξής: Καταχωρήσεις στο φύλλο 1 απλά να περνάνε και στο φύλλο 2 ή γίνεται αμφίδρομα Ανέβασε κάποιο συνημμένο να δούμε για να έχεις μια σωστή απάντηση __________________
Καλώς σας βρήκα!!! Λοιπόν έχω μια φόρμα ελέγχου κάποιων παραγγελιών.Στο asycuda πρώτο φύλλο έχω όλες τις εισαγωγές κανονικά, στο δεύτερο όμως έχω τις παραγγελίες που είναι σε εκκρεμότητα.(δηλ. έχω κρυμμένες τις γραμμές όπου η παραγγελίες asycuda έχουν ολοκληρωθεί και κάποιες στήλες). Αυτό που θέλω είναι, συμπληρώνοντας κάτι στο 1ο φύλλο να συμπληρώνεται αυτόματα(να ενημερώνεται) και στο 2ο. Σου στέλνω ένα δείγμα(οι παραγγελίες που έχω και τα δεδομένα asycuda που λαμβάνω καθημερινά είναι παααραα πολλά, οπότε καταλαβαίνεις πως είναι δύσκολο να συμπληρώνω ταυτόχρονα και τα 2 φύλλα) Ευχαριστώ για το χρόνο σου!!!
Καλημέρα Η πρότασή μου έχει δύο λύσεις. Η πρώτη και απλούστερη είναι ότι δεν χρειάζεσαι καν το 2 ο φύλλο. Μπορεί να βάλεις μια βοηθητική στήλη με τις λέξεις πχ Διεκπαιρεώθηκαν, Εκκρεμείς και να φιλτράρεις το ίδιο φύλλο 1 ανάλογα με το τι θέλεις να φαίνεται. Από 'κει και μετά αν πρέπει να υπάρχει οπωσδήποτε 2 ο φύλλο τότε η λύση είναι στο βιβλίο που ακολουθεί και γίνεται μεταφορά των εκκρεμών και μόνο παραγγελιών στο φύλλο 2. Με την προϋπόθεση ότι στο 2 ο φύλλο δεν γίνεται καμία επεξεργασία (δεν αναφέρθηκε κάτι τέτοιο στο ζητούμενο) και είναι μόνο για ανάγνωση, εκτύπωση. Καλή συνέχεια!
Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα Δε μπορείτε να δημοσιεύσετε απαντήσεις Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας Ο κώδικας ΒΒ είναι σε λειτουργία Τα Smilies είναι σε λειτουργία Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας Trackbacks are εκτός λειτουργίας Pingbacks asycuda are εκτός λειτουργίας Refbacks are εκτός λειτουργίας Κανόνες του Forum Παρόμοια Θέματα Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα Αυτόματη ενημέρωση πεδίων μεταξύ δύο πινάκων marpapa Access - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 5 23-05-12 asycuda 11:48 [VBA] Αυτόματη δημιουργία και ονομασία φύλλων. Lefteris Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 26 09-04-12 12:41 [VBA] Σύγκριση τιμών μεταξύ δύο φύλλων asycuda jose Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις asycuda 6 24-11-11 06:19 [Excel07] Αυτόματη Συμπλήρωση ΑΦΜ ippotis Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 2 10-02-11 21:14 [Συναρτήσεις] Αυτόματη συμπλήρωση κελιών PanosPan Excel - Ερωτήσεις / Απαντήσεις 5 30-04-10 14:06


No comments:

Post a Comment