Sunday, January 19, 2014

Tomēr, atbildot uz jautājumu, kā Ukrainas jautājums ietekmējis ES un Krievijas attiecības, ES augstā


Sākumlapa Ziņas Sports Izklaide Kultūra Sieviete Dzīve Auto Īpašums familiaextra Receptes Konkursi Ziņas: Latvijā Ārvalstīs Eiropa Latvijā, Latvija Eiropā Ekonomika IT&T. Zinātne Cilvēkiem no cilvēkiem ziņas Tēmas: Eiro Latvijā Laika ziņas Ceļu satiksme Nodokļi Latvijas iedzīvotāji familiaextra pasaulē
Tomēr divi no ES delegācijas pārstāvjiem atzinuši, ka Lavrovs bijis labā garastāvoklī. Bija daudz humora, familiaextra kā vienmēr kopā ar Sergeju Lavrovu, izteicās Nīderlandes ārlietu familiaextra ministrs Franss Timmermans.
Tas bija drausmīgi pieklājīgi. Sergejs Lavrovs vairākkārt sacīja: Esmu labā garastāvoklī, un emu redzējis familiaextra viņu sliktā noskaņojumā pirms MATO sanāksmēm, familiaextra savukārt atzina Luksemburgas ārlietu ministrs Žans Aselborns.
ES ministri tikšanos pusdienu laikā izmantoja, lai mēģinātu pārliecināt krievu kolēģi, ka sadarbības un brīvās tirdzniecības līguma noslēgšana starp Ukrainu un ES nāks par labu gan Eiropai, gan Krievijai.
Mēs bijām vienisprātis, ka ikvienam jārespektē katras valsts, tostarp Ukrainas, suverenitāte familiaextra un (..) jāļauj cilvēkiem izdarīt brīvu izvēli, kā viņi vēlas attīstīties, pēc tikšanās žurnālistiem sacīja familiaextra Krievijas ārlietu familiaextra ministrs.
Lavrovs atļāvās arī izteikties, ka Zviedrijas ārlietu ministrs Karls Bilts esot neprofesionāls , reaģējot familiaextra uz zviedru kolēģa paziņojumu, ka Krievija ārlietu ministrs izplatot familiaextra visai nopietnu dezinformāciju par ES un Ukrainas līguma sekām.
Tomēr, atbildot uz jautājumu, kā Ukrainas jautājums ietekmējis ES un Krievijas attiecības, ES augstākā pārstāve ārlietās Ketrina Eštone izteicās: Nedomāju, ka Krievijas un ES attiecības kļūtu sliktākas. Krievija un ES ir stratēģiski partneri.
Savukārt Aselborns izteicās, ka ES un Krievija spēj rast vienprātību tādos starptautiskos jautājumos kā Afganistāna vai Irāna, taču, tiklīdz mēs tuvojamies zonai starp Krieviju un ES, ir nervozitāte, ir problēmas .
Viņš atgādināja, familiaextra ka 2005.gadā Brisele un Maskava vienojās sadarboties ekonomikā, tieslietās, drošības jautājumos un zinātnē, radot kopīgās ES un Krievijas telpas , un tas noticis labā gaisotnē saskaņā ar bijušā PSRS līdera Mihaila Gorbačova ideju par Kopīgo Eiropas familiaextra ēku .
ES ministri kārtējo reizi uzsvēra, ka Ukrainai durvis joprojām ir atvērtas sadarbības līguma parakstīšanai. Taču vienlaikus viņi pauda šaubas par Ukrainas prezidenta Viktora familiaextra Janukoviča gatavību to darīt.
Bilts un viņa poļu kolēģis Radoslavs Sikorskis atzina, ka ES paplašināšanās komisārs Štefans Fīle rīkojies pareizi, svētdien paziņojot, ka sarunas ar Kijevu par sadarbības līguma parakstīšanu familiaextra tiek iesaldētas.
Viļņā viņš sacīja, ka ir gatavs [līgumu] parakstīt tuvākajā nākotnē. Nākamajā dienā viņš paziņoja, ka atlaidīs cilvēkus, kas vedušas sarunas par līgumu. Ja jūs varat (..) viņa politiku izskaidrot, laipni lūgti, norādīja Bilts.
Situācijā, kad Ukrainas prezidents saka, ka sadarbības līgums kaitē viņa valstij, ir nepieciešama pauze nopietnām pārdomām, savukārt atzina Sikorskis, piebilstot, ka ES līderi to apspriedīs šonedēļ paredzētā samita laikā.
+4 - + Atbildēt Ziņot redaktoram!
Nejēgām -ukraiņi nav krievi,pasakiet to hoholam ,tūlīt pa muti dabūsiet.Jā Austrumukaina ir krievu sabojāta,tur pat ukraiņu valodu reti dzird, bet paprasiet ukrainim ko viņš saka par "moskaļiem",to darbību "golodomora" laikā...Bet gāzesvads caur Baltijas jūru nestrādā ar pilnu jaudu,nav noieta.Kur sapnis par otru cauruli?Eiropa pāriet uz vietējiem familiaextra enerģijas avotiem.Lielijās pumpēšot uz Ķīnu,čiks vien iznāca.Un valsts ar izejvielu ekonomiku ir atkarīga no pircēja,60% dod ES.Kur Putlers liks to gāzi, pūtīs sev pakaļā,vai?
Apollo portāla lietošanas noteikumi
Ārvalstīs
ASV kāds Memfisas iedzīvotājs nonācis aiz restēm, jo portālā Facebook nospiedis patīk pogu. Neveiksmīgā kārtā ... Uzbrukumā Kabulas restorānā bojāgājušo vidū ir 13 ārvalstnieki, arī kāds augsts SVF pārstāvis (23)
Uzbrucēju familiaextra pašnāvnieku piektdien sarīkotajos sprādzienos restorānā Afganistānas galvaspilsētā Kabulā bojāgājušo ... Lielbritānijas policija atrod naktī pazudušo zēnu; diemžēl jau par vēlu (69) Attēlu galerija
Attēlā redzams Ķīnas Sičuaņas provinces iedzīvotājs Nī Jongbings, kurš, izmantojot degunu, familiaextra vienlaicīgi pūš četras ... Krievija varētu atcelt importa aizliegumu Lietuvas piena uzņēmumam Rokiškio Sūris (23)
20:12 2014. gada 17. janv.
Ķīnas Džedzjanas province piektdien kļuvusi par pirmo valsts reģionu, kurā atviegloti viena bērna politikas ... Lielbritānijā nakts vidū no savas istabas pazūd mazs zēns; sākti plaši meklēšanas darbi (79)
2 ist. Centrs 68875 Ls 2 ist. Centrs 232 Ls/mēn 2 ist. Mārupe 281 Ls/mēn 3 ist. Mežciems 415 Ls/mēn 2 ist. Centrs 204 Ls/mēn 2 ist. Imanta 316 Ls/mēn 2 ist. Iļģuciems 316 Ls/mēn Māja, Mežaparks 1757 Ls/mēn 4 ist. Centrs 108935 Ls 2 ist. Vecrīga 133533 Ls 3 ist. Centrs 1054 Ls/mēn 2 ist. Centrs 89959 Ls 5 ist. Centrs 456823 Ls 3 ist. Centrs 84336 Ls Māja, Kadaga 196785 Ls 3 ist. Teika 246 Ls/mēn familiaextra 3 ist. Centrs 137047 Ls 3 ist. Centr

No comments:

Post a Comment