Saturday, January 11, 2014

Ž. M. Barrozu piektdien pavēstīja, ka brīvās tirdzniecības līgums ar laiku varētu palielināt tirdzni

ES un Kanāda paraksta brīvās cfr incoterms tirdzniecības līgumu | nekrize.lv
Tas nodrošinās jaunas iespējas uzņēmumiem ES un Kanādā, palielinot tirgus piekļuvi, un kalpos par pamatu, lai iegūtu stabilu atbalstu Ziemeļamerikas tirgū, tādējādi nodrošinot stimulu izaugsmei un darba vietu radīšanai cfr incoterms Eiropā, cfr incoterms uzsvēra EK prezidents.
Šī vienošanās tiek uzskatīta kā iespējams paraugs ES pūliņiem, lai noslēgtu līdzīgu transatlantisko tirdzniecības un ieguldījumu partnerības līgumu ar ASV, kas tiek uzskatīts par visu laiku lielāko brīvās tirdzniecības līgumu.
Piektdien parakstītais līgums nodrošinās Kanādai piekļuvi ES tirgum ar aptuveni 500 miljoniem cilvēku, tādējādi padarot to lielāku pat par Ziemeļamerikas Brīvās tirdzniecības līgumu (NAFTA), kas noslēgts starp ASV, Kanādu un Meksiku.
Ž. M. Barrozu piektdien pavēstīja, ka brīvās tirdzniecības līgums ar laiku varētu palielināt tirdzniecību pat par 26 miljardiem eiro (18,2 miljardiem latu) un palielināt ES ekonomiku par 12 miljardiem eiro (8,4 miljardiem latu) gadā.
Nekrize.lv redaktors
Blogu cfr incoterms autori Agnese Vīdnere Agris Ķipurs Aigars Ruņģis Ainārs Pudulis Aira Reinfelde Andis Krauklis Dāvis Valdnieks Edgars Letinskis Gatis Brauns Gusts Dzenis Ilga Lēmane Irma Grosberga Jānis Jēkabsons Juris Retenais Krists Bērziņš Laine Aizupe Līga Bizune Māris Daģis Mārtiņš Štāls Nekrize.lv redaktors Oskars Treimanis Sanita Laiviņa Uldis Krištopans Uldis Plotiņš Zanda Indriksone


No comments:

Post a Comment